Ogłoszenie


#1 2009-08-30 13:05:49

LilRavson

http://img29.imageshack.us/img29/4691/91650297.jpg

Zarejestrowany: 2009-08-29
Posty: 260
Punktów :   

Klan Chikamatsu

Chikamatsu

Klan ten opiera się przede wszystkim na kontroli marionetek. Stworzone do zabijania, kukły
zrobią wszystko pod warunkiem że potrafimy nimi władać. Sterowanie swoimi podwładnymi
wydaje się proste, lecz w rzeczywistości to niezwykle skomplikowana umiejętność.
Jedną z zalet tego klanu jest różnorodny wybór strategi jakie możemy objąć w starcu, dodatkowym
atutem jest fakt iż nie musimy się obawiać o własną skórę, nasze kukły przyjmą każdy atak a jeśli go
przetrwają nadal będą zdolne do walki. Następną zaletą jest to, iż możemy swoje kukły
zmieniać, modyfikować, ulepszać, naprawiać a nawet łączyć kilka w jedną. Wybór jest ogromny, a możliwości
nieskończone. Jak każdy klan ten też ma swoje wady. Jak wiadomo, marionetki są tworzone
z drewna, są podatne na wszystkie techniki bazujące na żywiole ognia. Ich pancerz też nie jest
doskonały, odrobina piasku może unieruchomić lalkę na dobre przechylając szalę zwycięstwa na stronę
przeciwnika.



Specjalizacją tego klanu jest TaiJutsu.
Z powodu posiadania specjalizacji Tai-Jutsu klan ten nie posiada żywiołów chakry.

Sztuka opanowania kontroli nad marionetkami przedstawia się następująco:

genin - 1 kukła
chuunin - 2 kukły
jounin - 5 kukieł
wyższy stopień - +3

Kugutsu No Jutsu
http://img371.imageshack.us/img371/2225/lalkarstwoqd4.gif
Chakra:1000 na turę
Opis: Technika ninjutsu, polegająca na wypuszczeniu z palców nici chakry, którymi możemy
kontrolować marionetkę, wykonywać nią ruchy, bronić się, atakować, wykorzystywać swoje bronie a
także uruchamiać pułapki które zazwyczaj znajdują się w marionetce.
Jest to technika bez której żaden ninja marionetkarz nie może sie objeść.

Sou Shuu Jin
http://img143.imageshack.us/img143/407/soushuujinax5.gif
Chakra:100 x 1
Opis: Przyczepiając nici chakry do kunai możemy nimi zaatakować przeciwnika, tak by trudniej
byłoby mu się bronić. Dodatkowo kontrolujemy więcej kunai niż byśmy mogli rzucić.

Doku Kiri Jigoku
http://img371.imageshack.us/img371/4065/animation5ce6.gif
Chakra: 7000
Opis: Technika, do której potrzebujemy marionetek Karasu i Kuroari.
Dwie kukły otaczają przeciwnika, jedna z nich używa trujących bomb by
zatruć wroga natomiast druga wysyła w jego stronę senbony.

Kairai Engeki
http://img204.imageshack.us/img204/176/lalka2fd4.gif
Chakra: 8000
Opis: Śmiercionośna technika, pod warunkiem że przeciwnik wpadnie w naszą pułapkę.
Ten atak możemy wykonać wyłącznie gdy mamy pod swoim władaniem Karasu i Kuroari.
Łapiemy wroga wewnątrz jednej z nich a gdy się nam uda, ostre sztylety
wbijają się w otwory umieszczone na marionetce. W ten sposób mamy pewność że wróg
w środku przeżywa nieopisane doznania.


Kuro Higi Kiki Ni Hatsu
http://img380.imageshack.us/img380/8373/lalka3mg1.gif
Chakra: 9000
Opis: Technika bardzo podobna do poprzedniej, tym razem jednak doznania jakie odczuje nasz
przeciwnik będą o wiele silniejsze, zapewnią je ostrza, umieszczone na marionetce.

Chakra no Tate
http://img293.imageshack.us/img293/2623/chakranotatesa1.gif
Chakra: 12000
Opis: Tworzymy przed sobą niezwykle potężną tarczę, zdolną przetrzymać prawie każdy atak.
Tarcza jest stworzona z własnej chakry dlatego jej użycie jest bardzo męczące.


Shirahigi
http://img329.imageshack.us/img329/3337/10marionetekkg0.gif
Chakra: 13000
Opis: Jutsu dzięki któremu zdobędziemy ogromną przewagę. Zyskamy zdolność kontroli
10 niezwykłych marionetek, są one bardzo silne, ich skuteczność walki jest ogromna a przeciwnik
znajdzie się w niezłych tarapatach gdy tylko rozpocznie się walka. Mądre ich wykorzystanie da nam łatwe zwycięstwo.
Warunek: Zwój z 10 marionetkami


Sanbou Kyuukai
http://img120.imageshack.us/img120/4404/senbonkiukai2bd0.gif
Chakra: 14500
Opis: Jeżeli już mamy do dyspozycji 10 unikalnych marionetek to czemu nie zniszczyć wroga całkowicie?
Ta technika tworzy ogromny wir powietrza który wciągnie wszystko, bez względu co to jest. Stosowana
przeciw większej liczbie przeciwników.
Wymaga marionetki 4, 6 i 8


Hitokugutsu

http://img388.imageshack.us/img388/1610/ludzkiemarionetki2ni2.gif
Chakra: 15000
Opis: Technika dzięki której Sasori mógł tworzyć ludzkie marionetki. Pozwala ona
na to, by kukła używała technik jakie znała za życia. W ten sposób można tworzyć własną
armię ludzkich marionetek.


Zły Ninja:
Natura Chakry:
Chakra: 15000
Złoto: 3000G
Jutsu:
-<a href="http://www.granaruto.pun.pl/viewtopic.php?id=12886">Katon: Goukakyuu no Jutsu</a>.</b>
-<a href="http://www.granaruto.pun.pl/viewtopic.php?id=12844">Shishi Rendan</a>.</b>
-<a href="http://www.granaruto.pun.pl/viewtopic.php?id=12831">Kawarimi No Jutsu</a>.</b>
Ekwipunek:
-Torba Studenta
-Katana
Umiejętności:
-Mistrz Taijutsu

Witalność: 15
Szybkość: 20
Reakcja: 20
Celność: 20
Zręczność: 15

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-heaven.pun.pl www.medyk2004.pun.pl www.pedagogikagrc.pun.pl www.bw-abw.pun.pl www.politologia.pun.pl