Aburame
Członkiem tego klanu jest tajemniczy gość o imieniu Shino. Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie, jedynie z kilku retrospekcji mogliśmy się dowiedzieć nieco o umiejętnościach i specyfice tej społeczności. Klan tej żyje niejako w symbiozie z różnego typu organizmami, najczęściej owadami ale także z nieco większymi "potworkami" owady te żyją wewnątrz przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakre .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowonarodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.
Liczba kontrolowanych robaków jest ograniczona: Genin - 50, Chuunin - 150, Jounin - 400, S jounin - 750, Anbu 1000, Kage/Sage -1500, + - 2500
Specjalizacją tego klanu jest Nin-Jutsu.
Masz też do wyboru jeden z pięciu żywiołów Katon, Doton, Suiton, Raiton bądź Fuuton.
Mushi Yose no Jutsu
Chakra: 400 x 50 robaków
Opis: To jutsu pozwala nam kontrolować robaki. Każdy robak znajdujący się na ciele przeciwnika zabiera mu 1 punkt chakry co rundę. Zakładając np. że na ciele wroga znajduję się 3000 robaków. Jest to zgon na miejscu.
Mushi Bunshin no Jutsu
Chakra: 6000
Opis: Technika polegająca na utworzeniu klona z robaków, więc co za tym idzie potrafią ją wykonywać zaledwie członkowie z klanu Aburame. Kekkai Konchuu może atakować wroga, jednak gdy zostanie zraniony zamienia się w mnóstwo robaków. Doświadczenie shinobi potrafią szybko skontrować robakami, które weszły w skład klon.
Mushi Kabe no Jutsu
Chakra: 7000
Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Offline